Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Osoby rozwijające się według autystycznego wzorca reagują na otoczenie inaczej niż osoby neurotypowe. Podobnie jest w szkolnej klasie czy grupie przedszkolnej, a nawet w neuroróżnorodnej rodzinie. Inne postrzeganie i odbieranie rzeczywistości ma duży wpływ na to, w jaki sposób dany człowiek się uczy, jakie są jego preferowane kanały komunikacji, możliwa długość skupienia uwagi oraz czas niezbędny do wykonania danego zadania.
Nie możemy zakładać, że rozwiązania adekwatne dla większości dzieci będą dobre dla konkretnego młodego człowieka w spektrum. Jeśli oczekiwania nie trafiają w jego możliwości, będą podnosiły poziom stresu, a w takich warunkach jeszcze trudniej jest zrozumieć coś nowego czy wykonać zadanie. Niezbędny jest spokój, wyrozumiałość i świadomość, że tego typu trudności nie są robieniem komuś na złość.
Osoby rozwijające się według autystycznego wzorca reagują na otoczenie inaczej niż osoby neurotypowe. Podobnie jest w szkolnej klasie czy grupie przedszkolnej, a nawet w neuroróżnorodnej rodzinie. Inne postrzeganie i odbieranie rzeczywistości ma duży wpływ na to, w jaki sposób dany człowiek się uczy, jakie są jego preferowane kanały komunikacji, możliwa długość skupienia uwagi oraz czas niezbędny do wykonania danego zadania.
Nie możemy zakładać, że rozwiązania adekwatne dla większości dzieci będą dobre dla konkretnego młodego człowieka w spektrum. Jeśli oczekiwania nie trafiają w jego możliwości, będą podnosiły poziom stresu, a w takich warunkach jeszcze trudniej jest zrozumieć coś nowego czy wykonać zadanie. Niezbędny jest spokój, wyrozumiałość i świadomość, że tego typu trudności nie są robieniem komuś na złość.
Osoby rozwijające się według autystycznego wzorca reagują na otoczenie inaczej niż osoby neurotypowe. Podobnie jest w szkolnej klasie czy grupie przedszkolnej, a nawet w neuroróżnorodnej rodzinie. Inne postrzeganie i odbieranie rzeczywistości ma duży wpływ na to, w jaki sposób dany człowiek się uczy, jakie są jego preferowane kanały komunikacji, możliwa długość skupienia uwagi oraz czas niezbędny do wykonania danego zadania.
Nie możemy zakładać, że rozwiązania adekwatne dla większości dzieci będą dobre dla konkretnego młodego człowieka w spektrum. Jeśli oczekiwania nie trafiają w jego możliwości, będą podnosiły poziom stresu, a w takich warunkach jeszcze trudniej jest zrozumieć coś nowego czy wykonać zadanie. Niezbędny jest spokój, wyrozumiałość i świadomość, że tego typu trudności nie są robieniem komuś na złość.
Osoby rozwijające się według autystycznego wzorca reagują na otoczenie inaczej niż osoby neurotypowe. Podobnie jest w szkolnej klasie czy grupie przedszkolnej, a nawet w neuroróżnorodnej rodzinie. Inne postrzeganie i odbieranie rzeczywistości ma duży wpływ na to, w jaki sposób dany człowiek się uczy, jakie są jego preferowane kanały komunikacji, możliwa długość skupienia uwagi oraz czas niezbędny do wykonania danego zadania.
Nie możemy zakładać, że rozwiązania adekwatne dla większości dzieci będą dobre dla konkretnego młodego człowieka w spektrum. Jeśli oczekiwania nie trafiają w jego możliwości, będą podnosiły poziom stresu, a w takich warunkach jeszcze trudniej jest zrozumieć coś nowego czy wykonać zadanie. Niezbędny jest spokój, wyrozumiałość i świadomość, że tego typu trudności nie są robieniem komuś na złość.
Osoby rozwijające się według autystycznego wzorca reagują na otoczenie inaczej niż osoby neurotypowe. Podobnie jest w szkolnej klasie czy grupie przedszkolnej, a nawet w neuroróżnorodnej rodzinie. Inne postrzeganie i odbieranie rzeczywistości ma duży wpływ na to, w jaki sposób dany człowiek się uczy, jakie są jego preferowane kanały komunikacji, możliwa długość skupienia uwagi oraz czas niezbędny do wykonania danego zadania.
Nie możemy zakładać, że rozwiązania adekwatne dla większości dzieci będą dobre dla konkretnego młodego człowieka w spektrum. Jeśli oczekiwania nie trafiają w jego możliwości, będą podnosiły poziom stresu, a w takich warunkach jeszcze trudniej jest zrozumieć coś nowego czy wykonać zadanie. Niezbędny jest spokój, wyrozumiałość i świadomość, że tego typu trudności nie są robieniem komuś na złość.
Osoby rozwijające się według autystycznego wzorca reagują na otoczenie inaczej niż osoby neurotypowe. Podobnie jest w szkolnej klasie czy grupie przedszkolnej, a nawet w neuroróżnorodnej rodzinie. Inne postrzeganie i odbieranie rzeczywistości ma duży wpływ na to, w jaki sposób dany człowiek się uczy, jakie są jego preferowane kanały komunikacji, możliwa długość skupienia uwagi oraz czas niezbędny do wykonania danego zadania.
Nie możemy zakładać, że rozwiązania adekwatne dla większości dzieci będą dobre dla konkretnego młodego człowieka w spektrum. Jeśli oczekiwania nie trafiają w jego możliwości, będą podnosiły poziom stresu, a w takich warunkach jeszcze trudniej jest zrozumieć coś nowego czy wykonać zadanie. Niezbędny jest spokój, wyrozumiałość i świadomość, że tego typu trudności nie są robieniem komuś na złość.
Osoby rozwijające się według autystycznego wzorca reagują na otoczenie inaczej niż osoby neurotypowe. Podobnie jest w szkolnej klasie czy grupie przedszkolnej, a nawet w neuroróżnorodnej rodzinie. Inne postrzeganie i odbieranie rzeczywistości ma duży wpływ na to, w jaki sposób dany człowiek się uczy, jakie są jego preferowane kanały komunikacji, możliwa długość skupienia uwagi oraz czas niezbędny do wykonania danego zadania.
Nie możemy zakładać, że rozwiązania adekwatne dla większości dzieci będą dobre dla konkretnego młodego człowieka w spektrum. Jeśli oczekiwania nie trafiają w jego możliwości, będą podnosiły poziom stresu, a w takich warunkach jeszcze trudniej jest zrozumieć coś nowego czy wykonać zadanie. Niezbędny jest spokój, wyrozumiałość i świadomość, że tego typu trudności nie są robieniem komuś na złość.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.